Om

Translate

fredag 29 mars 2013

Påskpyssel, kåsa och prins Bertil

Påskpyssel på föris. Alvin överraskade mig med hur grym han var på att måla med penseln. Lite på ägget, lite på mammas arm och en massa på duken.
Tre dagars inskolning slutade med att Alvin smet ifrån oss och sprang tillbaka till föris. Vi fick fånga honom för att komma hem.
Alvin har sovit lite oroligt om nätterna, bearbetat alla intryck antar jag. Han har legat som ett frimärke bredvid mig. Så jag somnade kl 19:00 med Alvin igår kväll. Heeelt slut!




Hemma hade vi också påskpyssel, vi färgade ägg. Blåa och gula. Pip pip.


Pers kommentar: "Men så fina dom blev, dom kan vi ju inte äta"!!


Igår hade jag klubb Haystack på Pet Sounds Bar så idag fick jag sova ut, till kl 8. För sen skulle vi ut på sjön och fiska. Vi åkte till Hellasgården och fick en riktigt fin dag i solen. Ingen fisk fick vi, men vi grillade korv och drack kaffe så det gick ingen nöd på oss.


Finbesök av Flamman och Prins Bertil


Kaffe i kåsa på renfäll och pappas gamla trasmatta!


Zzzzz



Glad Påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar