Om

Translate

onsdag 29 oktober 2014

En vanlig onsdag

Att möblera om hemma är ett fantastiskt enkelt sätt att skapa förvandling och ny känsla i ett rum.
Idag har jag bytt ut vår orange 50-tals lampa i köket mot en vit kristallkrona. Behövs bara bytas några lampor.


Idag har jag mest suttit i telefon. Att driva eget är inte alltid en dans på rosor. Att sätta sin egna lön och att skriva ett bra avtal med sin uppdragsgivare, då kan det behövas lite input från experter. Bäst idag: Unionen!

Jag i ett nötskal: anteckningsboken med två vita blad förblir vita.
Istället kladdar jag ner reklambladet med viktig info! 
Kreativt?


Snart ska jag sätta mig på cykeln med yogamattan på ryggen. Som jag har längtat, nu orkar jag inte vänta ut förkylningen längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar