Om

Translate

måndag 27 oktober 2014

Bröllopet & Nat King Cole

Bröllopet

I lördags åkte vi genom ett regnigt Stockholm mot Norrtälje och Rådmansö kyrka.
Förbi lador och ängar med hästar. 
Det var med speciell känsla vi skyndade in i kyrkan, från blåst och regn in till en varm kyrka med tända ljus. 
Jag skulle sjunga "This never happened before" med Paul McCartney. Det är belt underbart att sjunga i en kyrka som Rådmansö. Akustiken får rösten att växa, hela kyrkan fylldes med min röst. Det är så enkelt att sjunga då, det är bara njutningsfullt. Sen när sången bemöts med tårar (på ett bra sätt!) då känner jag sån tacksamhet över att jag gör det jag älskar. 





Fina Jonas & Lisa








Jag fick en fluga i min tallrik.


Sju sorters kakor - bättre upp!



Dagen efter var en tung dag. Dokumentären om Nat King Cole blev dagens livräddare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar