Om

Translate

söndag 18 augusti 2013

Bröllopet #jorgenhjartaanna

Det finaste bröllopet jag har varit på (förutom mitt egna då förstås ;)
Det ursnygga paret Anna & Jörgen, igår fick de äntligen säga JA till varandra och fira sin kärlek med en hejdundrandes fest! Oj, vad kul vi hade. Så  mycket varma ord som sades. Så fin musik som spelades. Det var med ett varmt hjärta och ömma fötter jag vandrade hem i sommarnatten igår.
Tack fina ni!


Den fina pyntade lokalen Hammarby Rodd 


Här skulle dom sitta, på varsin rosa sammets-stol med guldkant. Självklart.


Så kom dom med båt


Annas pappa klas o Calle spelade


Det spelades New Orleans-inspirerad musik. Stämningsfullt med lite regn & paraplyer faktiskt!


Så var det dags för den fantasiskt goda middagen. Vegetarisk/raw&nyttig!



Solen kikade fram och fyllde hela lokalen med magi. Och värme! Tur att terassen fanns utanför för avsvalkning och med den vackra utsikten.


Hennes klänning alltså.. så himla snygg!!


Min gamla vän Henrik som tog sitt pick & pack och flyttade till LA. Vi har skrivit och producerat musik ihop, mina båda plattor har han spelat in. Idag lever han sin dröm: filmmusik!


Alla dessa tårtor


Så skålade vi. En massa.



Enda kortet på oss när vi sjöng bröllopsvalsen


Så dansades det tills fötterna värkte. Här ser vi bruden och hennes stolta far.


Värmen håller i sig än.
Hoppas den gör det hela livet för er, Anna & Jörgen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar