Om

Translate

fredag 16 augusti 2013

Vintageklänning, blåbär & tigerkaka

Idag fann jag den- klänningen från 30-talet! Vad jag har rotat bland alla plagg på Beyond Retro, statsmissionen, och olika vintage-butiker. Så idag.. fann vi varann!
Så klart i den lokala vintagebutiken Antikboden. Den var närmare än jag kunde ana.. och i morgon är det bröllop!!


Jag kommer ha mina vita stövletter som jag hade på mitt egna bröllop till klänningen.

Igår kom svärföräldrarna på besök. Så himla fint att dom kommer och hjälper oss när vi har mycket att stå i. Dessutom kommer dom med blåbär och hjortron som dom själva har plockat! Lyx!


I kväll har jag, Alvin och hans farmor bakat en tigerkaka. Lite läskigt med elvispen, men annars var det spännande att se hur kakan växte i ugnen. 


Ja, idag blev det alla ingredienser som jag brukar avstå ifrån; vetemjöl, mjölkprodukter och socker.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar