Om

Translate

söndag 22 juni 2014

ända in på djupet

I kväll har jag haft glädjen att höra mina nya alster få liv, genom trummor o bas! Att skapa tillsammans är verkligen djupet av glädje o tillfredsställelse.
Det var längesen jag skrev musik och tog det vidare till replokalen. Men nu har jag så mycket nytt på gång och i kväll lyfte jag en bit från marken. Det var härligt och alltför längesen sist. I kväll nådde jag in till det som är jag, djupt därinne. TACK!!

På tisdag ska vi spela på premiären i Lasse i Parken och jag ser grymt mycket fram emot det.
Vädret ser dock lite vanskligt ut, så nu håller vi tummarna!

Midsommar blev ungefär som planerat, förutom att det inte blev någon krans. Pojkarna sov och sov, jag lät dom sova och hoppade över kransen. Vi kom precis ner till Vinterviken så vi hann dansa små grodorna och det var det viktigaste!


Klassisk midsommarmiddag



Midsommardagen fyllde vi med en utflykt till Fjäderholmarna. Alvin tyckte det var riktigt häftigt att åka båten.


Motorn låter dum-diddi-dum


Ett gäng döda gäddor på väggen..


Per tar fikapausen på fullaste allvar


Jag vann klättringen. Enkel match.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar