Om

Translate

fredag 6 juni 2014

Följa strömmen..

Idag fick jag sovmorgon. Jag var riktigt trött efter allt firande, all planering och alla inköp. Men oj så kul vi har haft senaste veckan!
Jag har precis ätit en god frukost i lugnan ro och snart ska vi åka på utflykt. Ingen planering. Vi tar bilen norröver helt enkelt. Tar med grill och fiskespö ifall vi får feeling. Lite bananer och matsäck. Äter middag där vi hamnar. Så himla skönt att inte planera idag, att bara ta det som det kommer och se vad som händer. Idag följer vi strömmen.



I onsdags fyllde Per 40 och vi firade såklart hela dan. Alvin valde denna morgon att ta sovmorgon (?!) så när jag vaknade 7.30 fick jag eld i baken. Vi gjorde en räkbakelse och tårta, mixade jordgubbar till champagnen och kokade kaffe. Eftersom Alvin skulle vara på förskolan kl 9 fick vi jobba på för fullt!
Det gick vägen och vi tände ljusen på tårtan och sjöng ja må han leva.



Jag skonar Per med en suddig bild!



Mellansjön


Per fick en fiskeväska modell retro av mig i present.



Jag fick ett bett i huvudet av en stor insekt, har fortfarande en liten bula!


Per kämpade med en stor regnbåge, linan gick av.. buhu.


På kvällen fick vi besök av Carina och lilla Aldo.
Sen åkte vinylspelaren fram och jag o Per åt en god raclette-middag.


Och nu är han alltså 40 år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar