Om

Translate

tisdag 11 mars 2014

Feberfri!

I morse vaknade jag i en plaskblöt säng, alldeles genomsvettig. Alvin som kom inkvittrandes kände på mig och sa "mamma blöt", och skrattade.

Jo, febern svettades jag ur mig under morgontimmarna och idag är jag nästan helt feberfri!
Känns märkligt ändå att jag igår kl 18 hade över 40 graders feber. Det gick snabbt att bli av med den. Jag undrar om det är för att jag väntade såpass länge med febernedsättande? På tv4 igår sa de att tillfrisknandet kan ta just längre tid om man tar febernedsättande. Vad vet jag, jag är i vilket fall väldans glad över att vara frisk igen! Efter 40 grader räknas inte en halv grad tycker jag.

Snart ska jag bege mig ut på en kort promenad och njuta av solen och vårblommorna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar