Om

Translate

onsdag 23 oktober 2013

Den osynliga världen

Jag har verkligen dragit mig för att lära mig mixerbordets alla vägar, att ratta liveljud har känts för läskigt. Men så idag har jag fått min första egna mixer. Och det känns så där barnsligt roligt med alla rattar att skruva på! Att fundera ut hur man kan skicka ljudet till olika reglar är som ett uppvaknande. Kunskap jag på något sätt undermedvetet redan har förstått.
Det är liksom en egen värld där inne som man inte riktigt har insyn i, men genom att lära sig det hemliga språket får man tillgång till denna osynliga värld. Jag blir den som styr världen. Skönt att äntligen få kontroll. Känner mig som en liten ljuddetektiv!

Jaja, vi får väl se hur det går på fredag! Ännu en sak som jag nu är riktigt laddad inför!
Ses på Stampen på fredag, 17:00 Ladies got Soul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar