Om

Translate

onsdag 13 februari 2013

Bilder från förr

I kväll har jag min countryklubb "Charlee Porters Country House" på Southside vid Zinkensdamm.
Jag ska själv spela tillsammans med mina fina medmusikanter Jonas och Mats och jag ser verkligen fram emot det, ska bli så himla kul. Jag har en ny låt och det känns alltid så upplyftande. Annars kan det vara svårt att finna inspiration i en låt som har spelats i flera år.



När jag satt och tänkte på kvällens låtlista vandrade tankarna tillbaka till tidigare spelningar.
Tänk att jag gav ut min första skiva 2008, det är längesen nu! Det känns ännu mer avlägset när jag ser tillbaka på bilder, jag ser så himla liten ut!

Min första skiva "Charlee Porter".

Här spelar vi på releasefesten på "Bara vi" i maj 2008


Promotionbild 2008



På turné i Holland, hösten 2008 (OMG!!)




Lasse i parken 2010


Jag och Per 2011, Lasse i Parken


Charlee & Me skapades 2011


Förhoppningsvis kommer det en ny Charlee Porter-skiva 2013. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar