Om

Translate

torsdag 28 februari 2013

Sol bara sol

Jag somnade när jag nattade Alvin i kväll. Det är inte svårt att somna när det ligger en liten krabat mjukt snusandes bredvid mig och med handen nånstans på min kropp- bara för att känna att jag ligger bredvid.
Per kom in runt åtta och väckte mig och jag minns att jag sa "jag kommer upp nu" men inte en chans.. två timmar senare kom jag upp alldeles sömndrucken!

Vi har haft två dagar med strålande sol. Alvin har upptäckt hur vackert det är när dammet yr omkring i solstrålarna som lyser in genom fönstret. Jag minns att jag älskade att ligga på golvet och titta på strålarna när jag var liten. Sådan mor, sådan son!


Promenad i solskenet



Tulpanerna lyser i köket


Sol inne, sol ute, sol i hjärta, sol i sinne- sol bara sol!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar