Om

Translate

tisdag 26 februari 2013

Stegen lättar från marken ibland

Det är så fantastiskt befriande härligt att det är så mycket ljusare ute nu! I morse var det ljust när vi gick upp 6:30. Det kändes som om en massa kanariefåglar flaxade runt i mitt bröst av lycka, och jag liksom kvittrade när jag gjorde kaffet och gröten. Med det sagt skulle jag gärna sova lite längre än 6.30.

Idag gjorde jag mitt konditionstest och YES!! På åtta veckor, med intervallträning endast 1-2 ggr/vecka har det blivit en jädra skillnad, det känns i hela kroppen. Det är som att stegen lättar från marken ibland.

Med träning och välmående (och barn! Tack Alvin) kommer det sig naturligt att äta sunt. Jag har nog alltid ätit ganska sunt, (förutom att jag alltid haft en chokladkaka i fickan) men nu gör jag smoothisar och äter mycket mer frukt. Tacksamt att Alvin ääälskar frukt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar