Om

Translate

måndag 25 februari 2013

Ingefärs-hjärta

Idag har jag tränat intervall- och pulsträning. Det är bara två dagar kvar på min rehab-kurs och i morgon blir det konditionstest igen. Hoppas att jag lyckats få lite bättre kondition. Typiskt mig att dagen innan träna som 17. Framförhållning kan jag bli bättre på!

Idag hängde Alvin med sin farfar. De hade haft en riktigt mysig dag. På kvällen levde vi rövare i sovrummet som vanligt. Ner med täcken och kuddar på golvet, och så tillbaka upp igen. En daglig procedur.
Fast det här kortet är från morgonen. Det var samma visa då.
Uppe i vänstra hörnet ser det ut som ett hjärta. Egentligen är det ett moln.


Ett annat hjärta jag fick idag i min sushi var 
ett ingefärs-hjärta!


Det kanske är som med spelkort. Från att aldrig ha sett ett endas ligga skräpandes på marken, så springer man garanterat på fler inom snar framtid.
Inte mig emot att springa på hjärtan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar